de reis naar aruba. - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Gabrielle Gerritsen - WaarBenJij.nu de reis naar aruba. - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Gabrielle Gerritsen - WaarBenJij.nu

de reis naar aruba.

Blijf op de hoogte en volg Gabrielle

14 Mei 2014 | Aruba, Oranjestad

Hallo iedereen,
hier dan mijn eerste blog van dit jaar, als eerste wil ik al mijn virenden en familie bedanken voor de laatste 2 weken in Nederland, het etentje, het afscheidsfeestje en nog een verrassing zelfs toen we naar schiphol reden. Ik wilde bijna niet meer weg haha.

Koffers ingepakt altijd spannend , je grootste vijand komt in de buurt de weegschaal... koffer 1 erop 23 kg yes koffer 2 erop 24 kg dat is 1 kg teveel mw.. , ja maar wat is nou 1 kg op een heel jaar zeg ik met mijn puppy ogen en ik mocht door! hoppaaa thanks to mayo die gedag kwam zeggen en gelijk mijn koffer voor de helft leeggooide, dit heb je niet nodig.
En de handbagage 12,7 kg dat is ook bijna een kilo te zwaar, maar er zit een kilo eten in mw ik beloof het opgegeten te hebben voordat ik instap...
zo die mocht ook mee.

Eindelijk in het vliegtuig, maar hoe til ik 12 kg boven mijn hoofd in die vakken, gelukkig was er een aardige jongeman die dat even voor me wilde doen, gelukkig vreesde al voor een hernia. Vol goede moed tilt hij mijn tas, maar helaas hij past niet. stewardess nog helpen met zijn drieën duwen tegen die tas maar geen beweging in te krijgen, sorry mw ik neem uw tas mee naar voren, ok ik overleef het wel 10 uur zonder mijn tas..

De reis, ik heb uiteindelijk 3 uurtjes geslapen, maar de andere uurtjes waren zeer vermakelijk circus rens was er en ik denk dat onze acrobaat Adriaan jaloers zou zijn op de acrobaat die ik heb ontdekt in dit vliegtuig, zijn kunsten: linker been op leuning, kont op rechter leuning hoofd in zij arm tegen stoel voor hem, 10 min later rechterbeen op leuning kont op andere leuning arm in zij. ondertussen heeft mijn buurvrouw deze acrobaat ook ontdekt en we wedden wat zijn volgende houding wordt eigenlijk hoop ik op benen tegen leuning rug op zitting. ZIjn buurvrouw kan ook zo het circus in en wel als nijlpaard.. grote kunsten dat snurken. ondertussen zoek ik samen met mijn buurvrouw naar nog meer mensen uit circus rens.
Acrobaat is wakker en heeft ons ontdekt, ondertussen zitten wij erbij terwijl we onze lach in proberen te houden dus lippen op elkaar halve glimlach en flink buikpijn terwijl de lachgeluidjes echt ontsnappen,
ach ik wil deze acrobaat bedanken voor de vermakelijke reis en de buurvrouw gelijk vriendjes gemaakt waarmee ik kan beach tennissen op aruba.

Morgen eerste werkdag dan zal ik daarna ook meer vertellen over het leven op aruba mijn bijna dood ervaring hier en de werkvloer.
Nu is het tijd voor zwemmen.
Deze blog is gelijk een test voor de mensen die zich ingeschreven hebben laat me even weten of het goed is gegaan want heb geen meldingen ontvangen.

  • 14 Mei 2014 - 16:07

    Shirley:

    Hoi gabrielle, ik heb je verslag ontvangen hoor en vond het erg leuk om te lezen.
    Veel succes morgen met je eerste werk dag.
    Bij ons op de werk vloer nog erg stil.
    Groetjes shirt

  • 14 Mei 2014 - 16:23

    Chantal:

    Heerlijke vlucht heb je achter de rug zeg. Zo kom je die 9 uur wel door.
    Ben benieuwd naar je eerste werkdag en ... naar je bijna dood ervaring.

    Werk ze en vooral heel veel plezier

    Chantal

  • 14 Mei 2014 - 19:17

    Mirjam:

    Heb hem gelezen lief zusje.
    Zet hem op morgen onwijs trots op je
    Al een week zonder je. Nog 51 weken tegaan.

    Love you

  • 14 Mei 2014 - 19:29

    Marian:

    Hoi gabriel
    In ieder geval ben je begonnen met een avontuur!! Ik hoop dat je kan wennen maar als ik naar je foto's kijk gaat dat zeker lukken. Laat snel weer van je horen en ben benieuwd naar je werkvloer en of je weer van die leuke collega's hebt.

    groetjes Marian

  • 14 Mei 2014 - 19:41

    Marie Trouwborst:

    He gabrielle
    Leuk dat ik je zo kan volgen
    veel succes met je baan
    ben wel benieuwd of je dit kan
    vergelijken met de ziekenhuizen hier
    gr marie

  • 14 Mei 2014 - 20:10

    Erika :

    hoi Gabrielle

    Je verslag is door gekomen , leuk om te lezen.
    Veel succes voor morgen .

    Gr Erika

  • 15 Mei 2014 - 01:35

    Mayo:

    Nou zeg gabb, lang verhaal hoor. Maar heb het helemaal gelezen! Vind het super dat je het zo naar je zin hebt tot nu toe. Ben benieuwd hoe je eerste werkdag gaat! We houden contact en ik blijf je volgen poepie!

    Dikke kuss, Loveyou ♡

  • 15 Mei 2014 - 12:40

    Joke Van Dipten:

    Je verslag goed ontvangen meissie, fijn dat je het naar je zin hebt, ben benieuwd naar je volgende verslag. Dikke kus van ons. xxxxxx

  • 15 Mei 2014 - 13:51

    Dominique:

    Hoi hoi lieverd ik heb het ontvangen en leuk om op deze wijze te kunnen volgen, voorzichtig zijn ik wacht op je volgende verhaal hele dikke kus xxxx

  • 23 Mei 2014 - 16:12

    Annie:

    Hoi Gabrielle.
    Spannend allemaal,zoals je ziet je verslag goed ontvangen.Ik was op vakantie dus een late reactie.
    Ben benieuwd naar je volgende verslag...Groetjes Annie

  • 15 Juni 2014 - 22:09

    Patricia:

    heeee gab

    wanneer komt je volgende verslag? :P
    ik wacht er op haha

    Kusss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gabrielle

Ik ga een jaar in aruba werken als verpleegkundige! Mijn ervaringen kan je hier volgen, en lieve berichtjes sturen natuurlijk ..

Actief sinds 20 Feb. 2014
Verslag gelezen: 1370
Totaal aantal bezoekers 2914

Voorgaande reizen:

08 Mei 2014 - 15 Mei 2014

verpleegkundige

Landen bezocht: